در خرید خود نهایت دقت را به خرج دهید تیم آتش نجات پارس در هنگام ارسال کالا برای مشتریان عزیز از هر نظر کالا را مورد بررسی قرار می دهد و تصویر قبل از ارسال کالا را برای مشتریان خود ارسال میکند تا از این مورد حدالامکان جلوگیری به عمل آورد.

فقط در شرایطی می توانید کالا را مرجوع کنید که از نظر ظاهری و یا با کالای معرفی شده در وبسایت که توسط شما مشتری گرامی خریداری شده تطابق نداشته باشد

کالای خریداری شده توسط شما در صورت نداشتن شرایط ذکر شده در 2 بند بالا قوانین زیر را خوانده و دقیقا به همان روش عمل کنید تا روند کاری هر چه سریع تر پیش رود

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آتش نجات پارس جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی‌کالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده دیجی‌کالا است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس Info@atashnejat.ir ارسال فرمایید.

 

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
–  ارسال ایمیل به نشانی Info@atashnejat.ir

– ارسال پیام به شماره واتساپ 09190379729

– تماس با شماره 02155675895 (بین ساعت 9:00 تا 18:00 در روزهای کاری) و دریافت راهنمایی

– در هنگام ثبت درخواست مرجوعی لطفا در ابتدای پیام خود عبارت خدمات پس از فروش را ذکر کنید

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.